no title

hah . akhirnya lepas pun paper math tadi . even esok ada lg satu paper , tp kalau dah lepas math tu , means dah  MERDEKA . bagi aku lah .. hha .
tapi kan kan ..
susah gila doh ! -.- swear . mesti korang ckp " tu lah , time cikgu ajar dkt depan taknak fokus " , " padan muka ! dah last minute baru study . mcm tu lah jadinya " . haish , yelah yelah .. betullah apa yg korang ckp tu . TAPI .. er , ntah lah . taktau nak explain mcm mana -.-
 hancur weh . terutamanya paper two . Athirah cakap " dah lah .. benda dah hantar dah pun . nak menangis air mata darah pun tak jadi apa " . haha . gila lah ayat kau tira :D . bukan aku sorang kot yg rasa mcm ni . hampir SEMUA classmate aku pun .
hm .. ntah-ntah soalan tu yang salah . ntah apa-apa yang merepek ntah .
tapi .. tak mungkinlah T.T

tu baru trial , belum the real PMR lagi . kalau mcm ni lah , ntah apa nak jadi dgn result aku nanti T.T

jadi NATIJAHNYA , aku dah taknak main-main lagi dah . nak seriously study . nak focus betul-betul time cikgu ROZIANA tengah mengajar . nak banggakan parents aku jugak . insyaALLAH (:
korang pun doakanlah  aku ok ? hha . and for all PMR candidate dekat luar sana , GOODLUCK for your PMR . buat betul-betul tau :D
er . actually ni gambar time form two . dan , inilah dia classmate TERSAYANG aku :$ bhaha .

ily korang (:

1 2 orang membebel:

❤ MazMia ❤ said...

ily too . btw , nice la kau punye blog . :D